duminică, 12 octombrie 2014

Fii vegetarian aktiv!

Reteta pentru vegetarieni si nu numai 

      


         Chiar daca nu sunt vegetariana, uneori mi-as dori tare mult sa fiu. Stiu ca nu este usor sa ai un astfel de stil de viata, si am tot respectul fata de persoanele care reusesc sa faca asa. Sa rezisti tuturor tentatiilor culinare de origine animala din viata noastra este un lucru de toata lauda. Chiar si eu mi-am propus, la un moment dat, sa mananc o perioada, de macar trei saptamani, numai mancare de origine vegetala.  Vroiam sa fac aceasta incercare in speranta de a-mi detoxifia organismul putin.
         Din pacate nu mi-a mers decat vreo patru zile, timp in care tanjeam in mod continuu dupa bucata de friptura a prietenului meu. Chiar daca incerca sa nu manance in fata mea, parca tot simteam mirosul carnii sub nas. Asa ca m-am lasat pagubasa doar pe jumatate. 
         M-am hotarat sa imi mananc macar o zi pe saptamana, dar in fiecare saptamana, doar legume sau preparate din acestea. Cu provocarea asta imi merge mai bine, si am reusit sa ma tin de cuvant pana acum. Una din retetele preferate in aceste zile este Supa de SFECLA, care este Delicioasa! Mie imi place enorm.  Este superusor de facut si este tare ieftina. Si cine nu stie cat de sanatoasa este sfecla pentru organism? 
        O sa va scriu reteta, si daca doriti sa o incercati sa imi spuneti cum vi se pare. Tot ce avem nevoie o scriu in continuare:
       - 4 sfecle rosii;
       - 5 rosii;
       -1 ceapa uscata sau verde;
       -2 linguri de ulei
       - putina verdeata ( frunze de sfecla, telina etc)
       - otet.
        Ca si modalitate de preparare, rapid si simplu, dupa cum urmeaza:
       - taiati ceapa marunt si calit-o cu cele 2 linguri de ulei. Dupa calirea acesteia, adaugati putina apa.
       - adaugati peste ceapa sfecla si rosiile taiate cubulete, adaugati apa (in functie de cat de groasa vreti sa fie supa), sare si piper (sau orice alte condimente sunt pe placul vostru) si lasati la fiert aproximativ 30 minute (sau pana vedeti ca s-a fiert sfecla) La final adaugati verdeata  si putin otet - supa ar trebui sa fie acrisoara (dar o puteti lasa si fara otet- dupa preferinte). 
          De altfel, din aceasta supa puteti obtine si o supa crema de sfecla, simplu, doar folosing blenderul. Sa aveti pofta!
       
     
         Aceasta supa este plina de minerale si vitamine. Totusi, daca nu va place sfecla, sau nu va place sa manacti legume si fructe in general, aveti la indemana o metoda rapida din care organismul vostru pote extrage mineralele si vitaminele de care are nevoie. Metoda vine sub forma de supliment alimentar , de la Doppelherz® aktiv Pentru Vegetarieni. 
         Si pentru ca imi doresc sa am un stil de viata cat mai sanatos, Cu acest articol m-am alaturat campaniei Fii activ cu Doppelherz® aktiv Pentru Vegetarieni !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu